1 måned og 11 dage…

… til vores lille fis har fødselsdag! Så vi har lige været på posthuset og hentet et par ekstra gaver til ungen. Det er altså ikke min skyld at der var tilbud på bObles! Men de er faktisk ret fantastiske, til trods for prisen, så glæder mig helt vildt til vi får flyttet og han kan få det hele pakket ud på sit legeværelse 😀

DSC_0341Er de ikke bare super fint pakket ind?

Elsker det fine indpakningspapir. Lidt surt at jeg trykkede forkert ved den ene så vi fik to turkis i stedet for to lime, men sådan går det jo når man har små, tykke fingre, der ikke kan ramme tasterne ordenligt. Nu har jeg vidst også ryddet ønskesedlen efterhånden. Eller, som Johnny siger, indkøbslisten.

Ud over det er der en wallsticker med dino’er og et kuffertset med tre fine kufferter som jeg GODT må pakke ud! 😛

… eller, det ville jeg godt må hvis ikke vi skulle flytte om en uge og det ville være dumt når de nu alligevel skal pakkes ned. Sammen med den anden halvdel af lejligheden, der stadigvæk ikke ligger og hygger sig i kasser.

Skriv et svar

